Γιατί τα λογότυπα σε διάσημα αντικείμενα είναι πάντα αριστερά; (photos)

Γιατί τα λογότυπα σε διάσημα αντικείμενα είναι πάντα αριστερά; (photos)
lacoste.com

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ;

Αν έχεις παρατηρήσει τα περισσότερα λογότυπα σε διάσημες εταιρίες ρούχων, αλλά και σε αντικείμενα, βρίσκονται στην αριστερή πλευρά.

Οι ειδικοί προτείνουν τα λογότυπα να μπαίνουν αριστερά γιατί το ανθρώπινο μάτι πέφτει πιο εύκολα εκεί παρά στην άλλη πλευρά. Αυτός όμως δεν είναι ο μόνος λόγος όπως αναφέρει το Brightside.

Είναι τοποθετημένα εκεί που είναι συνηθισμένο το μάτι να κοιτάει

Τα λογότυπα είναι σαν τις πρώτες εντυπώσεις. Ας πάρουμε για παράδειγμα μια ιστοσελίδα. Όταν ο χρήστης μπει σε αυτή, ξεκινά να βλέπει και να διαβάζει από αριστερά προς τα δεξία.

Αυτό συμβαίνει και στα ρούχα αλλά και σε άλλα αντικείμενα. Το μάτι πέφτει στην αριστερή πλευρά λόγω συνήθειας. Αν παρατηρήσετε, όταν δείτε και χαιρετήσετε κάποιον, το μάτι σας πηγαίναι στην αριστερή του πλευρά, δεξία από τη μεριά σας. Έτσι είναι πιο πιθανό να δείτε το σήμα του ρούχου.

Τα ιστορικά λογότυπα υπήρχαν και υπάρχουν πάντα στα αριστερά

Ας πάρουμε για παράδειγμα τις στρατιωτικές στολές. Πάντα τα σήματα και τα παράσημα βρίσκονταν στα αριστέρα, για ακριβώς τον παραπάνω λόγο που σας αναφέραμε. Το ανθρώπινο μάτι πηγαίνει άθελα εκεί και έτσι αναγνώριζαν και αναγνωρίζουν οι υπόλοιποι τις θέσεις του καθενός.

Κλείστε τη διαμονή σας για τις καλοκαιρινές σας διακοπές με τα πιο οικονομικά πακέτα.

Διαβάζουμε από τα αριστερά προς τα δεξιά

Όταν μπαίνετε σε site, τα λογότυπά τους τοποθετούνται πάντα στην αριστερή πλευρά και ο κύριος λόγος είναι ότι οι άνθρωποι στο δυτικό κόσμο διαβάζουν και γράφουν από τα αριστερά προς τα δεξιά. Εξαιρούνται από τις γλώσσες αυτές τα αραβικά, εβραϊκά και φαρσί, όπου ο γραπτός λόγος διαβάζεται από δεξιά προς τα αριστερά.

Κάνουν τις μάρκες πιο… αξέχαστες όταν το σήμα είναι στα αριστερά

Το λογότυπο σε κάθε εταιρία είναι ένα από τα πιο βασικά στοιχεία (ίσως το σημαντικότερο) για το marketing και την εικόνα της.

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen Norman Group, οι καταναλωτές θυμούνται τα εμπορικά σήματα που βρίσκονται αριστερά περισσότερο από εκείνα που είναι στην άλλη πλευρά. Μάλιστα, ο μέσος καταναλωτής θυμάται περισσότερο τις εταιρίες που έχουν το σήμα τους στα αριστερά, με τη Nielsen να αναφέρει πως το ποσοστό αγγίζει το 89% σε σχέση με εκείνες που τις τοποθετούν στα δεξιά.

Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι δεξιόχειρες και σύμφωνα με την έρευνα είναι κατάλληλο για εκείνους να παρατηρούν τα λογότυπα και αριστερά. Έτσι οι εταιρίες βασίζονται περισσότερο πάνω τους, καθώς είναι η πλειοψηφία, άρα και η μεγαλύτερη μερίδα του καταναλωτικού κοινού.

Διαβάστε επίσης:

Μεσσηνία: Ο «χορός» των δελφινιών που καθήλωσε τους πάντες (video)

Η θρυλική φωνή του «141» και το τραγικό τέλος στη ζωή της (photo+video)

Πετάς το νερό από τα βρασμένα μακαρόνια; Δες γιατί να το σταματήσεις (photos)