Τι απαντά το Public στις καταγγελίες για προσφορά «απάτη» της Black Friday

Τι απαντά το Public στις καταγγελίες για προσφορά «απάτη» της Black Friday

Σάλος ξέσπασε κατά την διάρκεια της Black Friday όταν προέκυψαν καταγγελίες μέσω διαδικτύου για πώληση προϊόντος από τα Public με παλαιά τιμή.

Η διοίκηση της εταιρείας εξέδωσε ανακοίνωση και ξεκαθαρίζει πως επρόκειτο για ανθρώπινο λάθος και πως το προϊόν αυτό δεν είχε συμπεριληφθεί στη λίστα αυτών που πωλούνταν σε τιμές με έκπτωση λόγο της Black Friday.

Αναλυτικά η ανακοίνωση των Public όπως αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας:

«Αγαπητοί φίλοι,

με αφορμή σημερινό μεμονωμένο περιστατικό σε συγκεκριμένο κατάστημα μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος. Το συμβάν αφορά σήμανση (ταμπελάκι) τιμής που τοποθετήθηκε εκ παραδρομής σε λάθος προϊόν.

Ο συγκεκριμένος κωδικός προϊόντος (laptop) δεν συμμετείχε στο Black Friday κι ούτε εντάχθηκε ποτέ σε οποιοδήποτε προωθητικό υλικό προς τους πελάτες μας, τους οποίους εμείς οι ίδιοι παρακινούσαμε από την πρώτη στιγμή να φτιάξουν τη λίστα των αγορών τους, να τσεκάρουν τις τιμές και να τις συγκρίνουν με τις σημερινές.

Προς αποκατάσταση της αλήθειας θα θέλαμε ακόμη να σημειώσουμε ότι οι τιμές των προϊόντων μας είναι καταγεγραμμένες στο ηλεκτρονικό μας σύστημα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο πελάτης στο ταμείο θα πλήρωνε την τιμή που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας σύστημα, δηλαδή τα 669€.

Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης ενέργειας και με στόχο να προσφέρουμε επιλογές στους πελάτες μας δημιουργήθηκαν τιμές και ταμπελάκια Black Friday για 13.000 κωδικούς. Στο πλαίσιο αυτό, είναι πιστεύουμε ανθρώπινο να γίνονται λάθη και παραλείψεις.

Σε κάθε περίπτωση έχουμε τη διάθεση να τα αναγνωρίζουμε και να τα διορθώνουμε.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας».