Ελληνίδα τουρίστρια πλήρωσε 17,5 € για χωριάτικη σαλάτα στην Πάρο (vid)

Της χρέωσαν... 2.5 επιπλέον ευρώ το λάδι! -Απόδειξη-σοκ από παραθαλάσσια ταβέρνα στο νησί κάνει τον γύρο του TikTok

Ελληνίδα τουρίστρια πλήρωσε 17,5 € για χωριάτικη σαλάτα στην Πάρο (vid)

Ένα περιστατικό που καταγράφηκε σε ταβέρνα της Πάρου έρχεται να προστεθεί στις συνεχώς αυξανόμενες καταγγελίες για υπερβολικές χρεώσεις στον τουριστικό κλάδο – αυτή τη φορά με «πρωταγωνίστρια» μια… χωριάτικη σαλάτα.

Μια Ελληνίδα τουρίστρια επισκέφθηκε δημοφιλές παραλιακό εστιατόριο στο κυκλαδίτικο νησί, για να γευτεί την τοπική κουζίνα, και έμεινε άναυδη όταν είδε στο λογαριασμό της ότι χρεώθηκε 17,50 ευρώ για τη σαλάτα – με το ελαιόλαδο να τιμολογείται ξεχωριστά για επιπλέον 2,50 ευρώ.

Η ίδια δημοσιοποίησε την απόδειξη και τις εντυπώσεις της μέσω TikTok, εκφράζοντας την αγανάκτησή της για αυτό που χαρακτήρισε «τουριστική εκμετάλλευση χωρίς όρια». Η ανάρτηση έγινε σύντομα viral, προκαλώντας κύμα αντιδράσεων από χρήστες που καταγγέλλουν «τουριστικές παγίδες» και ανυπολόγιστο πληθωρισμό στις ελληνικές τουριστικές περιοχές.

Η απόδειξη που παρουσίασε η τουρίστρια ανέφερε καθαρά τη χωριάτικη σαλάτα με τιμή 17,50 €, και πιο κάτω, ξεχωριστά, «λάδι – 2,50 €». Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, το λάδι της προσφέρθηκε σε ένα μικρό, σφραγισμένο μπουκαλάκι – χωρίς καμία προειδοποίηση ή επιλογή για το αν το θέλει ή όχι. «Ούτε με ρώτησαν. Το έφεραν απλώς μαζί με τη σαλάτα. Σαν να ήταν αυτονόητο», ανέφερε στο βίντεό της.

@its_ina98♬ πρωτότυπος ήχος – its_ina98

Η δημοσίευση της καταγγελίας άνοιξε τον ασκό του Αιόλου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί χρήστες αναφέρουν παρόμοιες εμπειρίες σε Πάρο, Μύκονο και Σαντορίνη, με φαινομενικά απλές παραγγελίες να μετατρέπονται σε «χρυσές» αποδείξεις.

«Χωριάτικη με τιμή sushi bar Τόκιο», γράφει ένας χρήστης.

«Σε λίγο θα μας χρεώνουν έξτρα και το νερό της βρύσης», σχολιάζει άλλος.

Δεν λείπουν ωστόσο και οι φωνές που καλούν για περισσότερη προσοχή στους τιμοκαταλόγους πριν την παραγγελία. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι ενδεχομένως οι τιμές να ήταν καταγεγραμμένες – και άρα το θέμα να αφορά περισσότερο «προσδοκίες» παρά παρανομία.

Το περιστατικό φωτίζει ένα βαθύτερο ζήτημα που ταλανίζει τον ελληνικό τουρισμό τα τελευταία χρόνια: την ισορροπία μεταξύ ανάπτυξης και ποιότητας, ελκυστικής εμπειρίας και κερδοσκοπίας. Αν και οι τουρίστες – Έλληνες και ξένοι – γνωρίζουν ότι τα δημοφιλή νησιά συνοδεύονται από υψηλότερες τιμές, οι «ύπουλες» ή «εξωφρενικές» χρεώσεις κλονίζουν την εμπιστοσύνη και δημιουργούν δυσφημιστικές εικόνες για τον προορισμό.

Η αυξανόμενη τάση του να καταγγέλλονται τέτοιου τύπου εμπειρίες δημόσια στα κοινωνικά δίκτυα, με αποδείξεις και οπτικό υλικό, αποτελεί πλέον ένα είδος «λαϊκού ελέγχου» απέναντι σε φαινόμενα που αλλοιώνουν την εικόνα της φιλοξενίας και της ποιότητας της ελληνικής εστίασης.

Exit mobile version