Βρέντζος: «Ο Ολυμπιακός έχει κάνει τον προγραμματισμό του»

Βρέντζος: «Ο Ολυμπιακός έχει κάνει τον προγραμματισμό του»

Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα επηρεάζει τον σχεδιασμό του Ολυμπιακού, ωστόσο, ο σύλλογος είναι προετοιμασμένος για όλα τα ενδεχόμενα όπως τόνισε ο Γιάννης Βρέντζος κατά την παρουσίαση των εισιτηρίων διαρκείας για τη νέα σεζόν.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, στη συνέντευξη Τύπου, που πραγματοποιήθηκε στο «Γ. Καραϊσκάκης», ξεκαθάρισε πως η πολιτική στις τιμές των νέων καρτών είναι συνυφασμένη με τα δεδομένα στην χώρα μας, ενώ τόνισε πως οι αποφάσεις στις μεταγραφές ανήκουν στην τεχνική ηγεσία.

Αρχικά, στην παρουσίαση προλόγισε ο Κώστας Καραπαπάς, Διευθυντής Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, αναφέροντας: «Όπως έχετε δει στα σήματα της ομάδας, έχουμε επιλέξει ως σύνθημα: «Θυμάμαι ακόμα ήμουν παιδάκι». Η φράση αυτή αναφέρεται στο όνομα του Ολυμπιακού. Υπάρχει ο Πειραιάς, υπάρχει η αναφορά στους φιλάθλους μας και ο σύνδεσμος όλων αυτών. Γι' αυτό έχουμε παραπέμψει στο συναίσθημα και ενώνει όλες τις γενιές του Ολυμπιακού».

Ακολούθως, ο Διευθύνων Σύμβουλος των «ερυθρόλευκων», Γιάννης Βρέντζος, τόνισε: «Φέτος είναι μια ιστορική χρονιά για τον σύλλογο. Γιορτάζουμε τα 90 χρόνια. Ο Ολυμπιακός, ο σημαντικότερος οργανισμός στην σύγχρονη Ελλάδα, βρίσκεται στην καλύτερη φάση. Είμαστε πρωταθλητές σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ και πρωταγωνιστές στην Ευρώπη. Ο Ερασιτέχνης είναι πλέον οικονομικά υγιής και πρωταγωνιστεί σε όλα τα αγωνίσματα. Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για την κοινωνία. Βιώνουμε μια κρίση και μια αβεβαιότητα. Λόγω των τελευταίων εξελίξεων, αφουγκραζόμαστε την κατάσταση και προχωράμε σε μια πρωτοφανή μείωση στις τιμές εισιτηρίων διαρκείας, που φτάνει μέχρι και το 50%. Πλέον πάνω από 18 χιλιάδες θέσεις θα διατίθεται για όλους τους αγώνες της ομάδας θα διατίθενται σε τιμές από 100 μέχρι 170 ευρώ. Θα υπάρχουν παιδικά εισιτήρια. Δεν θέλουμε πλέον, οι άνθρωποι που έχουν πληγεί από την κρίση να μην μπορούν να έρθουν στην ομάδα. Θέλουμε ένα γεμάτο «Γ. Καραϊσκάκης». Σε σχέση με πριν από 5 χρόνια, η μείωση φτάνει μέχρι το 70%. Αυτό το κάνουμε με την καρδιά μας γιαί θέλουμε όλους τους φιλάθλους δίπλα μας. Να είναι κοντά μας και να αγκαλιάσουν την προσπάθειά μας».

Αμέσως μετά, έγινε η παρουσίαση των νέων εισιτηρίων διαρκείας από τον Κώστα Καραπαπά. Τα νέα εισιτήρια διαρκείας είναι... συλλεκτικά, καθώς φέρουν τις μορφές των 11 πιο αγαπητών ποδοσφαιριστών, όπως προέκυψε από ψηφοφορία που διενήργησε η ΠΑΕ το προηγούμενο διάστημα. Παράλληλα, μαζί με τις νέες κάρτες, θα υπάρχουν κάποια προνόμια. Η διάθεση των νέων εισιτηρίων διαρκείας, θα ξεκινήσει από την Πέμπτη (9/7) χωρίς να υπάρχει... περιορισμός για παλαιότερους κατόχους. Μέχρι τις 20 Ιουλίου, οι φίλαθλοι που είχαν και τα προηγούμενα χρόνια διαρκείας, θα έχουν την ευκαιρία να... επιβεβαιώσουν τις θέσεις του, ενώ μετά το πέραν τις προθεσμίας, οι θέσεις που δεν έχουν... καλυφθεί θα... απελευθερωθούν. Ακόμα, όλοι οι κάτοχοι διάθεσης εισιτηρίων διαρκείας θα πρέπει να είναι οικονομικά ενήμερα μέλη του Ερασιτέχνη και για τον λόγο αυτό, στους χώρους που θα χρησιμοποιηθούν για τη διάθεση, θα υπάρχει και τμήμα για ανανεώσεις και εγγραφή για τα μέλη στον Ερασιτέχνη.

Στην συνέχεια, οι δύο άνδρες απάντησαν σε ερωτήσεις για:

Το αν μπορεί να δοθεί παράταση για το περιθώριο ανανέωσης των καρτών λόγω των κλειστών τραπεζών: «Είναι ένα θέμα που μας έχει απασχολήσει. Ανάλογα με την εξέλιξη των πωλήσεων και πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στο τραπεζικό σύστημα, θα δώσουμε την ευκαιρία στους φιλάθλους να εξασφαλίσουν τις θέσεις τους».

Τη συνδρομή στον Ερασιτέχνη και για τα παιδικά εισιτήρια διαρκείας: «Εκεί δεν υπάρχει συνδρομή των 50 ευρώ, αλλά μία προσφορά των 10 ευρώ».

Το αν η μείωση στα εισιτήρια διαρκείας θα επηρεάσει τον προϋπολογισμό του συλλόγου: «Η ΠΑΕ Ολυμπιακός είναι μια ισχυρή εταιρία. Οι εξελίξεις δημιουργούν αβεβαιότητα και δεν μπορούμε να κάνουμε έναν σχεδιασμό. Τώρα κινούμαστε με προγραμματισμό ότι θα πάνε όλα καλά. Αυτό για το μπάτζετ της ομάδας. Για τα εισιτήρια διαρκείας, έχουμε πάρει το... κακό σενάριο γι' αυτό κάνουμε και τις μειώσεις».

Τα απλά εισιτήρια ανά παιχνίδι και τις τιμές: «Η προτεραιότητα είναι η μείωση να υπάρχει στα εισιτήρια διαρκείας για τους φιλάθλους που ενισχύουν την ομάδα σ' όλα τα ματς. Νιώθουμε η ανταπόδοση να είναι μεγαλύτερη και κατά πρώτο λόγο στα εισιτήρια διαρκείας».

Το αν υπάρχει κάποιος στόχος στην πώληση των εισιτηρίων διαρκείας και αν υπάρχει πλάνο για παίκτες που μπορούν να κάνουν γκελ στον κόσμο: «Στόχος μας είναι να έρθουν όσο περισσότεροι γίνεται. Για μας κάθε φίλαθλος που έρχεται και αποκτά αυτή τη σχέση με το «Γ. Καραϊσκάκης» είναι σημαντικό. Εμείς δεν βλέπουμε ένα νούμερο, αλλά τον καθένα που ανανέωσε ή έλαβε εισιτήριο διαρκείας. Προτεραιότητά μας είναι να έχουμε μια δυνατή ομάδα, πιο ισχυροί από πέρυσι και να πάμε καλύτερα. Οι αποφάσεις για ποδοσφαιριστές ανήκουν στην τεχνική ηγεσία της ομάδας».

Το αν η κατάσταση στην Ελλάδα επηρεάζει τον μεταγραφικό σχεδιασμό τον Ολυμπιακό: «Δεν γίνεται να μείνει ανεπηρέαστος. Όμως εμείς εργαζόμαστε για το καλύτερο. Ο Ολυμπιακός είναι από τις ελάχιστες εταιρίες στην Ελλάδα που μπορούν να υλοποιούν αυτό το πράγμα. Εμείς είμαστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε αυτά τα πράγματα. Πρωτεύων είναι οι αποφάσεις της τεχνικής ηγεσίας».

Το αν ο Ολυμπιακός παρά τα δεδομένα της εποχής βρίσκεται σε καλή οικονομική κατάσταση: «Είναι δεδομένο ότι είναι σε καλή κατάσταση. Από την πρώτη μέρα κάνουμε έναν μακροχρόνιο σχεδιασμό και ο Ολυμπιακός δεν σκέφτεται τι θα γίνει την επόμενη χρονιά, αλλά τα επόμενα χρόνια. Φανταστείτε ποια θα ήταν η κατάσταση αν η κρίση τον έβρισκε χωρίς προγραμματισμό και τακτική».