Power Pass: Πώς θα διορθωθούν τα λάθη στις αιτήσεις - Διευκρινίσεις Σκρέκα

Power Pass: Πώς θα διορθωθούν τα λάθη στις αιτήσεις - Διευκρινίσεις Σκρέκα

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να ανοίξει ξανά το Power Pass αλλά μόνο για διορθώσεις, άφησε ο Κώστας Σκρέκας

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στον ANT1, απέκλεισε το ενδεχόμενο να ανοίξει εκ νέου η πλατφόρμα του Power Pass, για να δεχθεί νέες αιτήσεις. Άφησε ανοιχτό, ωστόσο, το ενδεχόμενο να ανοίξει για να γίνουν διορθώσεις από καταναλωτές.

«Για να διορθωθούν λάθη εξετάζουμε το πώς αυτό μπορεί να γίνει. Το επόμενο διάστημα θα το δούμε», υπογράμμισε ο κ. Σκρέκας και ανέφερε ότι κάποιοι πολίτες «έχουν κάνει λάθη στους τραπεζικούς λογαριασμούς ή στον αριθμό παροχής ρεύματος. Όλα αυτά είναι πράγματα τα οποία έχουν έρθει ήδη ως αιτήματα».

Ωστόσο την ίδια στιγμή ξεκαθάρισε ότι η πλατφόρμα για το Power Pass αυτή τη στιγμή παραμένει ανοιχτή για τον Ιούνιο. «Όπως γνωρίζετε είχαμε ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα για κάποιον που ενδιαφέρεται να μπορέσει να κάνει την αίτησή του», σημείωσε μεταξύ άλλων.

Ερωτηθείς για τις αυξήσεις στα τιμολόγια ρεύματος και τα μέτρα ενίσχυσης νοικοκυριών και επιχειρήσεων, ο κ. Σκρέκας είπε πως «είναι πρώτη η Ρουμανία και δεύτερη η Ελλάδα πανευρωπαϊκά, σε ποσοστό επιδότησης» για να μειωθεί η επιβάρυνση για τα τιμολόγια ρεύματος», συμπληρώνοντας πως η Κυβέρνηση «ανακοίνωσε μηχανισμό που για τον Αύγουστο απορροφά έως το 90% της επιβάρυνσης και υποχρεώσαμε τις εταιρείες να δημοσιοποιούν το καθαρό κόστος της κιλοβατώρας».

Όπως υπογράμμισε ο υπουργός, «περνάμε διάταξη που δεν επιτρέπει στις εταιρείες να μεταβάλλουν το πάγιο, σε σχέση με αυτό που ίσχυε στις αρχές Ιουλίου και προηγούμενα, επειδή είδαμε τι προηγούμενες ημέρες πως 1-2 πάροχοι προχώρησαν σε αύξηση του παγίου».