Στην αντεπίθεση ο Πέτρος Φιλιππίδης, με εξώδικο απαντά στις καταγγελίες για ξυλοδαρμό...

Στην αντεπίθεση ο Πέτρος Φιλιππίδης, με εξώδικο απαντά στις καταγγελίες για ξυλοδαρμό...

Η πλευρά του Πέτρου Φιλιππίδη ζητά από τον δικηγόρο να ανακαλέσει τους ισχυρισμούς μέσα σε τρεις ημέρες

Εξώδικο για τους ισχυρισμούς του δικηγόρου Γιώργου Γεραρή, περί ξυλοδαρμού του ηθοποιού -πελάτη του- κατά την διάρκεια παραστάσεων απέστειλε ο Πέτρος Φιλιππίδης, χαρακτηρίζοντάς τους «ψευδείς και συκοφαντικούς»

Όπως τονίζει η πλευρά του Πέτρου Φιλιππίδη, ουδέποτε χρησιμοποίησε θεατρική σκηνή ή κάποιο έργο για να ασκήσει οποιασδήποτε μορφής βία.

Παράλληλα, σύμφωνα με το εξώδικο, ζητά από τον δικηγόρο να ανακαλέσει τους ισχυρισμούς μέσα σε τρεις ημέρες.

Τι ανέφερε στην καταγγελία του ο δικηγόρος

«Η καταγγελία είναι από έναν ηθοποιό που δεν θέλει να δώσει το όνομά του. Σήμερα είναι σε μια μέση ηλικία και δεν είναι ένα πάρα μεγάλο όνομα. Έχει παίξει, όμως, όλη του ζωή στο θέατρο. Αφορά σε γεγονότα που συνέβαιναν από το 2013-2015 με τον θίασο του Πέτρου Φιλιππίδη, τον οποίο και αφορά η καταγγελία. Η σχέση αυτού του ανθρώπου με τον κ. Φιλιππίδη ξεκίνησε ως εξής: Αρχικά τον προσέλαβε ως βοηθό του για τις καθημερινές εργασίες, έναντι μιας αμοιβής 100 ευρώ το μήνα. Ο άνθρωπος αυτός ήταν σε δεινή οικονομική κατάσταση και συμφώνησε. Και μου είπε ότι πήγε και καλά η συνεργασία τους σε εκείνη τη φάση», ανέφερε ο κ. Γεραρής.

«Στη συνέχεια ο κ. Φιλιππίδης του πρότεινε ένα μικρό ρόλο στην παράσταση που θα ανέβαζε εκείνη τη χρονιά. Ο εντολέας μου πέταξε από τη χαρά του και δέχτηκε. Οι πρόβες κύλησαν ομαλά. Κάποια στιγμή του ανακοινώθηκε από τον κ. Φιλιππίδης ότι θα τρώει ξύλο. Είχαν μια σκηνή ανάκρισης στην παράσταση που θα μπορούσε να “δικαιολογήσει” το ξύλο. Ο εντολέας μου είπε ότι είμαστε ηθοποιοί και θα κάνω ό,τι πρέπει. Ωστόσο το ξύλο δεν ήταν θεατρικό ξύλο, αλλά κανονικό ξύλο», συνέχισε ο ίδιος.

«Τον χτυπούσε με ένα τηλέφωνο στους ώμους και μετά του έδινε χαστούκια».

«Τον πρώτο μήνα τον χτυπούσε με ένα τηλέφωνο στους ώμους. Μετά από λίγο καιρό συνέχισε με τα χέρια του. Με δυνατά χαστούκια, ή με χτυπήματα στους ώμους και την πλάτη με τα χέρια του. Ο εντολέας μου μού είπε ότι από το κοινό ακούγονταν επιφωνήματα. Ο πελάτης μου προσπάθησε να αποφύγει τα χτυπήματα πάνω στη σκηνή όσο μπορούσε, ή να αποσβέσει την έντασή τους, με κινήσεις του σώματός του. Το κατάφερνε σε ένα βαθμό», περιέγραψε ο κ. Γεραρής.

«Κάποια στιγμή χρειάστηκε να πάει στο νοσοκομείο. Πήγε δύο φορές στα επείγοντα στο νοσοκομείο και άλλη μία φορά σε ιδιώτη γιατρό που του έκανε διάγνωση ότι είχε θλάση και φλεγμονή. Ο κ. Φιλιππίδης ήταν ο σκηνοθέτης της παράστασης. Είναι ο Φον Δημητράκης η παράσταση. Έχει περάσει η πενταετία της παραγραφής. Ο εντολέας μου του είπε ότι δεν αντέχει, ότι πήγε σε γιατρό, και ότι πρέπει να σταματήσει. Και όντως τότε σταμάτησε για ένα διάστημα, αλλά άρχισε με τους ώμους και την πλάτη. Έτσι ο πελάτης μου αναγκάστηκε να βάλει επιθέματα ώστε να αποσβένεται ο κραδασμός. Δεν του είπε μία φορά να σταματήσει. Τις περισσότερες φορές ο κ. Φιλιππίδης τον έβγαζε τρελό. Δυστυχώς δεν έχω τη γνωμάτευση του γιατρού, αλλά υπάρχουν άλλα αποδεικτικά στοιχεία, από μηνύματα με συναδέλφους του πελάτη μου που αποδεικνύουν τα λεγόμενα του εντολέα μου. Όταν έβαλε τα επιθέματα, εξόργισε τον κ. Φιλιππίδη, που άρχισε να τον χτυπάει με περισσότερη δύναμη. Τον τελευταίο μήνα των παραστάσεων του έριξε μια γονατιά στη μέση, τελείως εκτός σεναρίου και σκηνοθεσίας, και ο εντολέας μου έπαιξε το υπόλοιπο των παραστάσεων σχεδόν κουτσός. Τον είχε σαν σάκο του μποξ, ανάλογα με τις διαθέσεις του», συνέχισε τη συγκλονιστική περιγραφή του.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsbomb.gr