Αναγέννηση Καρδίτσας: Διήμερο ρεπό μετά τον θρίαμβο

Αναγέννηση Καρδίτσας: Διήμερο ρεπό μετά τον θρίαμβο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του dokari.gr στην Google

Ανάσες για τη δύσκολη συνέχεια στα play out θα πάρουν οι παίκτες της Αναγέννησης Καρδίτσας.

Ο Σάκης Θεοδοσιάδης ως επιβράβευση για την προσπάθεια που έκαναν στο Αιγίνιο, έδωσε διήμερο ρεπό καθώς η Αναγέννηση δεν έχει υποχρεώσεις την Κυριακή αφού ο Πιερικός αποχώρησε από το πρωτάθλημα.
Από το «κιτρινόμαυρο» στρατόπεδο πάντως δεν λείπουν οι μουρμούρες για τον διαιτητή της αναμέτρησης με τον Αιγινιακό (Σέζο) και τις υποδείξεις του.