Ατρόμητος: Προσγειώθηκε… στο αθλητικό κέντρο

Ατρόμητος: Προσγειώθηκε… στο αθλητικό κέντρο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του dokari.gr στην Google

Ανάσα δεν πήραν την Πέμπτη (4/6) οι παίκτες του Ατρομήτου.

Η αποστολή της ομάδας μόλις επέστρεψε το μεσημέρι από τη Θεσσαλονίκη, κατευθύνθηκε στο αθλητικό κέντρο της. Οι παίκτες που αγωνίστηκαν με τον ΠΑΟΚ έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι μαζί με τους Τσέναμο, Κοντοέ, Λημνιό, Παπασπύρο που είχαν μείνει στην Αθήνα προπονήθηκαν κανονικά. Στο ματς της Κυριακής με τον Παναθηναϊκό επιστρέφει ο Κοντοές αλλά θα απουσιάσει ο τιμωρημένος Αγκουαζί.