Κύπελλο Ελλάδας: Διαιτητής ο Κουκουλάκης

Κύπελλο Ελλάδας: Διαιτητής ο Κουκουλάκης

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του dokari.gr στην Google

Διαιτητής για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Ξάνθη που θα διεξαχθεί το Σάββατο (23/5, 20:30) ορίστηκε ο Μιχάλης Κουκουλάκης από την ΕΠΟ

Ο Ηρακλειώτης ρέφερι θα έχει βοηθούς τους Ακρίβο και Αλεξέα, 4ος θα είναι ο Δημητριάδης, ενώ επιπρόσθετοι θα είναι οι Σπάθας, Παππάς.

Αναλυτικά:

Ο Μιχάλης Κουκουλάκης θα είναι ο διαιτητής του τελικού αγώνα Κυπέλλου Ελλάδας 2014-2015, Ολυμπιακός-SKODA Ξάνθη (ΟΑΚΑ, 23/5/2015). Βοηθοί του θα είναι οι Χρήστος Ακρίβος και Ηλίας Αλεξέας, 4ος διαιτητής ο Λάζαρος Δημητριάδης και επιπρόσθετοι οι Ηλίας Σπάθας και Ανδρέας Παππάς. Παρατηρητής διαιτησίας θα είναι ο Γιώργος Μπίκας.