Λάρισα: Τίμησαν τον Μητσιμπόνα

Λάρισα: Τίμησαν τον Μητσιμπόνα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του dokari.gr στην Google

Όπως συνηθίζεται στα παιχνίδια της ΑΕΛ στο γήπεδο της Τσαριτσάνης έτσι και στο φιλικό που διεξάγεται το απόγευμα της Παρασκευής με τον Οικονόμο, ο αρχηγός των “βυσσινί” Άγγελος Βέρτζος κατέθεσε ανθοδέσμη στην κερκίδα που έχει πάρει το όνομα ενός εκ των Θρύλων της “Βασίλλισσας”, του Γεώργιου Μητσιμπόνα.

Λίγο πριν ξεκινήσει το φιλικό ανάμεσα σε Οικονόμο και ΑΕΛ, όλοι οι παίκτες κατευθύνθηκαν προν την κερκίδα που έχει πάρει το όνομα του μεγάλου αρχηγού και κατέθεσαν ανθοδέσμες στη μνήμη του.
Το γήπεδο έχει πάρει το όνομα του Μητσιμπόνα ως ένδειξη τιμής από την περιοχή στην οποία γεννήθηκε προς τον αδικοχαμένο ποδοσφαιριστή της χρυσής γενιάς του ’80.

Πηγή: larissasportnews