Νέα Δημοκρατία: Κατέθεσε υπόμνημα για νέο μπλόκο στον Κασιδιάρη

Νέα Δημοκρατία: Κατέθεσε υπόμνημα για νέο μπλόκο στον Κασιδιάρη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του dokari.gr στην Google
Κατατέθηκε υπόμνημα από τη Νέα Δημοκρατία στον Άρειο Πάγο για «μπλόκο» στην κάθοδο του Κασιδιάρη στις εκλογές.
Είχε προηγηθεί αντίστοιχο υπόμνημα από το ΠΑΣΟΚ, ενώ για μια ακόμη φορά δεν ακολούθησε τη διαδικασία υποβολής υπομνήματος κατά της υποψηφιότητας Κασιδιάρη ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Αρειος Πάγος θα αποφανθεί για τις υποψηφιότητες των 44 κομμάτων και συνασπισμών ανεξαρτήτων υποψηφίων, όπως είναι αυτός του Ηλία Κασιδιάρη, την Πέμπτη 8 Ιουνίου.
Δείτε το ρεπορτάζ…
Ολες οι ειδήσεις στο Dokari.gr.