Λεβαδειακός: Θα απολογηθεί στη διοίκηση ο Πίντερ

Λεβαδειακός: Θα απολογηθεί στη διοίκηση ο Πίντερ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του dokari.gr στην Google

Βαριά καμπάνα περιμένει τον Άνταμ Πίντερ από τη διοίκηση του Λεβαδειακού.

Ο Ούγγρος μέσος αναχώρησε για την πατρίδα του την περασμένη εβδομάδα χωρίς να ειδοποιήσει κανέναν. Ο Πίντερ επέστρεψε τη Δευτέρα (18/5) στην χώρα μας και θα απολογηθεί στη διοίκηση για την πράξη του. Ενδεχομένως να υπάρξουν και εξελίξεις όσον αφορά την παραμονή του στην ομάδα.