Παναθηναϊκός: Ξεκίνησε η σεζόν για εννιά!

Παναθηναϊκός: Ξεκίνησε η σεζόν για εννιά!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του dokari.gr στην Google

Τα πρώτα εργομετρικά τεστ για τους παίκτες του Παναθηναϊκού έγιναν το πρωί του Σαββάτου (27/06), στην εκκίνηση της σεζόν για το «τριφύλλι».

Η σεζόν 2015-2016 άρχισε και τυπικά για τον Παναθηναϊκό, αφού οι πρώτοι εννέα παίκτες πέρασαν από εργομετρικά τεστ ενώ την Κυριακή (28/06) θα ακολουθήσει και το δεύτερο γκρουπ. Οι πρώτοι «πράσινοι» που πέρασαν από τα εργομετρικά τεστ και τις αιματολογικές εξετάσεις ήταν οι Κλωναρίδης, Αναγνωστόπουλος, Τριανταφυλλόπουλος, Κουτρουμπής, Καλτσάς, Χουχούμης, Βέμερ, Δώνης και Μαρινάκης, οι οποίοι βρέθηκαν στο Κορωπί.

Πηγή: onsports