Πετράκης: «Θέλω να μείνω στον ΠΑΣ»

Πετράκης: «Θέλω να μείνω στον ΠΑΣ»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του dokari.gr στην Google

Την επιθυμία του να παραμείνει στο τιμόνι της τεχνικής ηγεσίας του ΠΑΣ Γιάννινα και την επόμενη σεζόν, εξέφρασε ο Γιάννης Πετράκης.

Ο Έλληνας προπονητής βρέθηκε το πρωί της Κυριακής (17/5) στην ακαδημία του Άρη Πρέβεζας και σε ερώτηση ντόπιων δημοισιογράφων για το μέλλον του στην ομάδα ανέφερε: «Έχω μόνο καλά πράγματα να πω για την ομάδα των Ιωαννίνων. Εγώ θέλω να παραμείνω. Έχω κάνει μια πρώτη κουβέντα με τον Πρόεδρο. Υπάρχει θετικό κλίμα και εύχομαι τα πράγματα να εξελιχθούν καλά».